Man kan bli full och man kan bli full...

Halv tio är klockan. Jag vaknade klockan åtta och skyndade mig in till mitt rum för att byta om. Skulle ju för faaasen köra ridning. Kastar av mig jeansen för att se inse att heey, hotellet är stängt, gästerna har åkt och vi har sovmorgon till elva. Haha.. Vaknade för övrigt upp i Maddes säng bredvid henne och ingen av oss två vet varför jag sov där. Om man säger såhär, man kan bli full och man kan bli full. Vi alla valde att bli fulla med stort F i går. Helt stört.

Allt började med en 5, 6, 7? rätters middag. Supergod. Åsa kläcker: I kväll ska du bli full!!! Jag lydde. Plus att jag i slutet av middagen ska upp för en fnuttetrappa som jag har gått i miljontals jäkla ggr denna säsong men just denna gång trampar jag snett lr något och min kära chef säger att Ohh, det där gjorde ont! Och ja.. När jag kände efter gjorde det ont och vi skulle linda foten. Icke. I Frankrike smetar man på gucka, som om det hjälper?! Oscar, chefen, säger åt mig att gå upp och ta på mig riktiga skor. Går upp, byter om till jeans?! och går ner i samma sandaler som jag hade innan. Hjärnan arbetar inte alltid... Ont som fan har jag iaf i dag. OM jag öndå hade brutit den nu när jag väl hade chansen. Ja, jag har hela mitt liv drömt om att bryta ett ben i kroppen och få hoppa på kryckor :) Jag är som jag är, helt klart! Haha..

Nej, hörde ett gäng här utanför nyss. Måste kolla. Men vi städar på i dag med och sen blire nog lite fest i kväll igen. Men hey, snart får man åka hem och sova och tills dess är man vaken :)

Skriver mer sen och bilder kommer när jag är hemma..

 

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0