Musslor in, musslor ut!

Haha, i går natt när jag kom hem satt jag ju och skrev att musslor var gott och hej och hå. Direkt efter när jag kom upp på p-våningen började jag må illa. Jag som knappt vet vad illamående är mådde skit. Charlie tyckte jag var töntig och skulle sova i stället... När jag sedan låg på soffan i korridoren kom han med en skurhink. Att spy i en skurhink är ett big nono! Erik tyckte jag var dum som festade så hårt om jag ändå inte mådde bra. Jag, däremot, var helt hundra på att det var maten som spökade.. and so it was... Musslorna kom upp och jag mådde bättre efteråt.

Sist jag åt på L'Escale käkade både jag och Elin musslor och hon kräktes som en människa som ätit dåliga musslor. Ni kan tänka er... och sen kommer jag gången efter och det slutar på samma sätt.. Musslor blir det inte på länge länge, det är säkert! Usch :(

Annars så körde vi sista välkomstmötet i morse. Sjukt (!!!) men så bra det gick, vi avslutade superbt! :) Status på hotellet är annars många danskar - vi avslutar som vi började med andra ord. Och vårt kära Ile Rousse vaknade till liv i dag. Vart något veteranbilsrally runt ön och allt avslutades här och framför allt på hotellet med ca. 300 pers som åt lunch. Jag och Johanna lät kamerorna gå varma :)

Sedan körde jag också årets sista stadsvandring... Var beredda på att få höra många "sista"-saker den här veckan.

Måste hoppa i säng nu, ska upp och packa ner 21 lunchpaket i morgon bitti innan jag går Bonifatu - sista boni för den här gången :P

Bilder dyker upp så fort jag har lite mer lust med det.. Nu vill jag bara sova, sova, sova...

Så... God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0