Irritation!

Klockan är ungefär halv ett och finally har min enorma irritation börjat släppa. Mer än välkommet. Vaknade i morse och kände irritationen bubbla! Ett äkta jäkla bubbelbad! Tog på mig träningskläder, i med hörlurarna i öronen och i väg. Det var dags att försöka rensa tankarna... Gick helt åt helvete kan jag säga. Väl uppe vid fyren mötte jag ett par gäster som så klart började prata. Civilkläder = civil? ledig? Ohh nej! Part of the job, som jag normalt sett inte har några problem med.. Egentligen inte i dag heller då dem var jättetrevliga!

Dusch. Siesta. Lunch. Phuuu...

Så, min härliga start på dagen grundar sig i en sak jag har väldigt svårt att acceptera. Om en person säger till mig att den ska ringa, då gör den det! Enkelt. Eller??? Nja.. Om man inte har tid att ringa så hör man av sig på något sätt iaf för att säga det. Iaf i min värld.

Nu har orden fått rinna av mig lite. Då är det dags att börja ladda för Route des Artisans som jag typ ska köra själv då vi har så pass många gäster att vi kör varsin buss. Jag och Malou ses på stoppen men annars blir det en dag framför micken! Bara att köra då jag slutar när jag kommer därifrån och är sedan ledig onsdag och torsdag..

Let's do it :)

Puss kram.

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch då! Skaka det av dig bäst det går och tänk på att DU är en fin människa som förtjänar det bästa.

Sakar dig här i Uppsala, vännen.

KOM HEM!!!

Bisou, Fridis

2009-09-28 @ 12:28:34
URL: http://simplyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0